top of page
  • תמונת הסופר/ת גלי רקיע תקשורת ומיגון

מצלמות אבטחה לבית ולעסק

מצלמת אבטחה לבית ולעסק כאחד, מגבירה את תחושת הביטחון שלנו. ומספקת הוכחות חותכות במקרים של פשע כמו פריצה, או שוד במרחב שלנו - מצלמת אלו הן קריטיות עבור עסקים ובתים פרטיים.

מה היתרונות של מצלמת אבטחה?

מצלמות אבטחה יכולות להיות מועילות ממספר סיבות מרכזיות, והן בעיקר מחזקות את תחושת השקט והשלווה שלנו, ומספקות הגנה לכל דבר. לפניכם היתרונות של מצלמות אבטחה:


הגנה על רכוש

מצלמות אבטחה המסייעות בשמירה על רכוש בעת פריצות וגניבות. בנוסף, חשוב לזכור שכאשר פורצים פוטנציאליים מזהים מצלמת אבטחה, הם עשויים לחשוב פעמיים לפני שינסו לפרוץ למקום.


הוכחה למעשה פלילי

מצלמות אבטחה יכולות לספק הוכחות במקרים של אירועים פליליים או סכסוכים משפטיים. התיעוד הוויזואלי שמצלמת האבטחה מייצרת יכול לשמש כראיה קבילה בבית המשפט.


שקט נפשי

התקנת מצלמת אבטחה מעניקה תחושה של שקט נפשי – מפני שהמצלמות מבטיחות, שגם יתרחש חלילה אירוע פלילי בבית או בעסק שלכם, הוא יהיה מתועד, כך אותם עבריינים יעמדו לדין ויקבלו את העונש המגיע להם.


גישה מרחוק

רוב מצלמות האבטחה המודרניות מאפשרות גישה מרחוק דרך למכשירים חכמים, כך תוכלו לצפות במתרחש בזמן אמת, ותוכלו לחוש שאתם בשליטה, ושאם חלילה מישהו יפרוץ לבית או לעסק תוכלו לצפות ולדווח למשטרה בזמן אמת.


מערכת הקלטה של PROVISION ל-4 מצלמות

אחת המצלמות המומלצות והאיכותית ביותר, לבית ולעסק היא מערכת הקלטה עצמאית של פרוויז'ן הידועה במצלמות האבטחה האיכותיות שלה - היא שילוב מנצח של איכות ומחיר סביר ולכן מתאימה בצורה טובה לבתים פרטיים הזקוקים ל- 3-4 מצלמות מסביב לבית.

המערכת פשוטה להפעלה וכוללת ממשק בעברית, מה שעושה אותה למערכת ההקלטה הנפוצה ביותר בארץ.


למה מצלמות אבטחה הפכו כל-כך פופולריות לאחרונה?

כיום מצלמות אבטחה הכוללות מערכת הקלטה הפכו לשכיחות מאוד בבתים ברחבי הארץ ובעולם. מתוך הבנה, שיש חשיבות גבוהה למערכת הקלטה המשדרת וידאו איכותי בזמן אמת, בעת הקלטה ובעת צפייה באמצעות האינטרנט, כדי לדעת מה קורה מסביב לבית: מה הפעיל את האזעקה, האם מישהו נכנס לבריכה בהעדרכם והאם הבייביסיטר מעשנת בסלון.


צפייה מרחוק

למערכת ההקלטה יש יציאת רשת לשם חיבור לראוטר ביתי או ישירות לקו טלפון המתחבר לאינטרנט. חיבור לאינטרנט מאפשר צפייה בזמן אמת או בהקלטה בכל מה שעבר מול המצלמות כך שאם האזעקה מופעלת ניתן לראות בזמן אמת האם האירוע אמיתי או אולי אזעקת שווא.


חיבור מערכת ההקלטה למוניטור

ניתן לחבר את מערכת ההקלטה למוניטור ולטלוויזיה הביתית, ואז ניתן לשמוע כאשר יש רעש בחצר, ניתן להעביר את התמונה, באמצעות השלט ולראות את המסך המפוצל עם תמונת 4 המצלמות ולבדוק האם מדובר בגנב, או אולי בכדור שנזרק מהחצר של השכן. בנוסף, המערכת יכולה לשמש להשגחה על הילדים הקטנים המשחקים בחצר או משתכשכים בבריכה.


איזה עסקים חייבים מצלמות אבטחה?

מצלמות אבטחה הן כלי חשוב ומועיל למגוון סוגי עסקים. אך הצורך במצלמות אבטחה יכול להשתנות בהתאם לסוג העסק, המיקום שלו, הגודל שלו. לפניכם מספר סוגי עסקים, שפשוט חייבים לשלב מצלמות אבטחה:

  • חנויות ומרכזי קניות: חנויות רבות משתמשות במצלמות אבטחה למטרות שמירה על רכוש, אבטחת לקוחות, והתמודדות עם גניבות.

  • מסעדות ובתי מלון: השימוש במצלמות אבטחה יכול לסייע במניעה של התנהגויות לא הולמת, ובצילומים של הוכחות במקרים של תקיפות וסכסוכים.

  • משרדים ועסקים מקצועיים: מצלמות אבטחה יכולות לסייע בשמירה על מידע רגיש ולנהל מעקב אחר עובדים.

  • בתי ספר ומוסדות חינוך: במוסדות החינוך, יכולות לתעד מקרים של פריצה, אלימות בין תלמידים והסגל, הטרדות מיניות ועוד.


7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page